Bijeenkomst inkoopbeleid jeugd GGz
Alle aanbieders van jeugd GGz binnen de regio IJsselland zijn van harte uitgenodigd om op donderdag 3 juli 2014 naar de bijeenkomst inkoopbeleid jeugd GGz te komen.
Alle aanbieders van jeugd GGz binnen de regio IJsselland zijn van harte uitgenodigd om op donderdag 3 juli 2014 naar de bijeenkomst inkoopbeleid jeugd GGz te komen. De bijeenkomst vindt van 16:00 tot 18:00 uur plaats in de Raadzaal op het stadhuis in Zwolle, Grote Kerkplein 15.
Aanmelden
Wilt u zich uiterlijk maandag 30 juni 2014 aanmelden voor deze bijeenkomst door een e-mail te sturen aan K.Wink@Zwolle.nl. Wij kunnen dan rekening houden met uw komst.
Vanaf 2015 krijgen gemeente de regie over (langdurige) zorg en ondersteuning.
De voorbereidingen van het inkoopproces voor de ondersteuning die valt onder Jeugdhulp zijn in volle gang. De samenwerkende gemeenten Dalfsen, Deventer, Hardenberg, Kampen, Olst-Wijhe, Ommen, Raalte, Staphorst, Steenwijkerland, Zwartewaterland en Zwolle hebben besloten om samen de jeugdhulp in te kopen. Dit gebeurt in de regio IJsselland.
Drie groepen
Voor het inkoopproces is het aanbod van jeugdhulp ingedeeld in drie groepen: Jeugd- en opvoedhulp, Awbz-jeugd en Jeugd GGz. Per groep is er een afzonderlijk traject voor het in beeld brengen van deze hulp en de manier waarop de gemeenten deze hulp willen contracteren.
Alle aanbieders van jeugd GGz binnen de regio IJsselland zijn van harte welkom op de bijeenkomst op donderdag 3 juli 2014. Tijdens deze bijeenkomst worden zij geïnformeerd over het inkoopbeleid en contracteringsproces voor de jeugd GGz in onze regio