Defecte straatlantaarn? Meld het via onze website!

Stoort u zich aan bijvoorbeeld een defecte lantaarn bij u in de straat, een losliggende stoeptegel of illegale stort? Blijf er niet mee zitten en maak er een melding van bij de gemeente. Dit kan 24 uur per dag en zeven dagen in de week via onze website. U kunt uw melding doorgeven via onze website: www.olst-wijhe.nl/meldingen.

 U krijgt van ons een meldingsnummer, waarmee u uw melding kunt volgen. Als de melding is afgehandeld, krijgt u hierover automatisch bericht. Uiteraard kunt u ook nog altijd telefonisch, via telefoonnummer 14 0570, of aan de balie een melding aan ons doorgeven.

Steeds meer producten volledig digitaal aanvragen
Sinds kort is het mogelijk om verschillende producten volledig digitaal aan te vragen via onze website www.olst-wijhe.nl/pdc. Dit kan 24 uur per dag en zeven dagen in de week, dus op elk moment en waar u dat wilt. Op deze manier kunt u digitaal uw verhuizing doorgeven of een uittreksel opvragen uit de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens. Ook het aanmelden of afmelden van uw hond is digitaal te regelen. En wilt u een afschrift van de burgerlijke stand, zoals een geboorteakte, dan hoeft u de deur niet meer uit, want u regelt het allemaal digitaal.

DigiD

Om producten digitaal aan te vragen heeft u uw DigiD nodig. Hiermee kunt u op www.olst-wijhe.nl inloggen en digitaal uw zaken regelen. Een DigiD is uw legitimatie om digitaal overheidsproducten aan te vragen. Heeft u nog geen DigiD? Op www.digid.nl kunt u snel en eenvoudig een DigiD aanvragen. Binnen vijf werkdagen heeft u uw DigiD binnen. Dit geldt ook als u uw wachtwoord of gebruikersnaam niet meer weet.

We blijven ontwikkelen

We werken er hard aan om steeds meer producten digitaal aan te bieden om het u nog makkelijker te maken.

Deel dit
Mail
Bellen