Olst-Wijhe: Een sterk toeristisch merk?!

Inspirerende oproepen, prikkelende adviezen en prettige ontmoetingen waren onderdeel van de drukbezochte netwerkbijeenkomst ‘Olst-Wijhe: Een sterk toeristisch merk?!’ De aanwezigen, allemaal (in)direct betrokken bij de vrijetijdssector, werden aan het denken gezet door de heren Henk van Voornveld (directeur van Marketing Oost) en Gerrit de Boer (voorzitter Nederlandse Kampeerauto Club Oost-Nederland). Zij benadrukten dat we trots mogen zijn op Salland, maar lieten ook duidelijk blijken dat wij kansen laten liggen!

Tijdens de zogenaamde ‘zeepkistronde’ kregen de aanwezigen de kans om in twee minuten hun passie, plan of vraagstuk met de zaal te delen. Hier werd volop gebruik van gemaakt. Gevolg: verschillende samenwerkingsverbanden zijn tot stand gekomen. Al met al was het een levendige en nuttige bijeenkomst, die zeer zeker een vervolg krijgt. Want samen kunnen we Olst-Wijhe op/naar een (nog) hoger niveau krijgen/tillen.

Deel dit
Mail
Bellen